Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

Όταν η στρατηγική υπαγορεύεται από λοχίες και εφαρμόζεται από ταξιάρχους.

Πάω στο metro , κατεβασμένα τα ρολά λόγω (απροειδοποίητης) 2ωρης -3ωρης στάσης εργασίας.Κάθομαι στο σπίτι μου, πέφτει το ρεύμα λόγω του ότι στη ΔΕΗ κάνουν ότι γουστάρουν (στα σπίτια τους κόβεται το ρεύμα?).Πάω στην Τράπεζα, δεν έχει λεφτά λόγω απεργίας της ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ (το είδαμε και αυτό).Ο κάθε πούστης που έχει κοντά του ένα διακόπτη, όποτε του καυλώνει απλά τον κλείνει.Γιατί πειράζεις τον διακόπτη ΡΕ?Δικός σου είναι ?ΝΑ ΠΑΣ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΝΑ ΤΑ ΣΒΗΣΕΙΣ ΟΛΑ.Τα δικά μας (ναι ρε παλιόπουστα,ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ), τι τα πειράζεις?Σου είπαμε εμείς οκ?Και εμείς , ποιοί είμαστε ΕΜΕΙΣ?Εμείς είμαστε οι μαλάκες της παρέας.Να χέσω και διπλώματα και επαγγελματικές εμπειρίες και όλα τα σκατά.Να χέσω και το lifestyle μου μέσα και τους τρόπους και την ευγένεια και τη διακριτικότητα.Όπως ακριβώς το έγραψα και στον Torch που γκρινιάζει για το ασφαλιστικό.Έχετε δει κανένα να κάνει μήνυση (και όχι προσφυγή) στο Ελληνικό Δημόσιο και να ζητάει να μην τον ασφαλίζει πια το κράτος, αλλά να πάρει εκείνος την ευθύνη της προσωπικής του εξασφάλισης και συνταξιόδότησης, με την δίκαιη αιτιολογία ότι το κράτος πια ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΝΔΡΑΜΕΙ?Έχετε δει κανένα να κάνει μήνυση στο Ελληνικό Δημόσιο , ότι επειδή δεν βλέπει καθόλου ΕΡΤ, να μην ξαναπληρώσει ούτε ένα ευρώ για το κωλομάγαζο?Διαβάζω σε εγκυρότατο περιοδικό αυτοκινήτων (υπό μορφή σχολίου όμως) ότι έχουμε το δικαίωμα στην εθνική οδο Αθηνών - Πατρών να αρνηθούμε την πληρωμή διοδίων, γιατί σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση ο συγκεκριμένος δρόμος δεν πληρεί καθόλου τις διεθνείς προδιαγραφές εθνικών δρόμων (διπλή λωρίδα σε κάθε ρεύμα και μπάρες μεταλλικές ανάμεσα στα 2 ρεύματα).Έχετε δει κανέναν να το κάνει?Ακούω για τον Τσίπρα.Μπορεί να μας πει ο κύριος αυτός ποιά είναι η επαγγελματική του προϋπηρεσιά?Σε ποίες εταιρείες έχει δουλέψει και με τι μισθό?Πόσα χρόνια έχει ένσημα?Αν ξέρει τι εστί interview για δουλειά και αν έχει κάτσει ποτέ να τον ξεσκίζει ό κάθε καριόλης "απόγονος του θεού στη γη" για 50-100 ευρώ παραπάνω?Γιατί ρε γαμιόλη , στα 35 μου ήδη μετράω 10 χρόνια στην αγορά και όλο το πακέτο το έχω κλείσει (πανεπιστήμιο, μεταπτυχιάκα, στρατός) και μου έχουν γαμήσει τον αδόξαστο.Και εσύ δεν έχεις μια γκρίζα τρίχα.Αλλά μου το παίζεις μετριοπάθης και συνετός.Σε γαμάω και σένα ρε μαλάκα, που ήρθες να μου το παίξεις ηγέτης.Που νομίζεις ότι είσαι?Στο Παρίσι το 1968?Ούτε σπέρμα δεν ήσουν τότε.Ό,τι σου έχουν πει ή έχεις δει σε κανά dvd.Και έρχεσαι με νέες ιδέες.Που τις έμαθες ρε?Στις καταλήψεις στο λύκειο?Η έκφραση "υπερωρία" σου είναι γνωστή?Σκατά σου είναι.Η έκφραση "επαγγελματική αβεβαιότητα" rings a bell?Ένα κωλόπαιδο του κερατά είσαι και συ που δεν διαφέρεις σε τίποτα από κανένα άλλο πολιτικό καθίκι. Απλά ξέρεις καλύτερα Αγγλικά.Ναι βέβαια.Ξέρεις τι είναι το blog, ξέρεις το facebook, το Baraonda, έχεις καλή μηχανή (αλήθεια πόθεν έσχες?) και ξέρεις τι είναι οι emo.Και από εμπειρίες αγορίνα?Που πάει το πουλμανάκι?Από προσωπικές σου απόψεις περί του πως κινείται η αγορά, έχουμε κανά νεο?Έχω συνολικά 75 φοιτητές-φοιτήτριες στα μαθήματα μου.Από ότι μου λένε έχω πληρότητα 95% σε κάθε μάθημα, όταν σε άλλα μαθήματα το 50-60% είναι θεϊκό.Γιατί?Γιατί προσπάθω από αυτά που έχω δει στις εταιρείες μέσα, να τα περασώ στα παιδιά και να τα συνδέσω σωστά με την ακαδημαϊκή ύλη.Γιατί θέλω να βγουν εκεί έξω, και να μην τους γαμήσουν με το καλημέρα.Γιατί έτσι είναι.Το Matrix το πολέμας μέσα στο Matrix.Και όχι απέξω.Μου είναι αδιάφορο για εκείνους που πετάνε μολότωφ και πέτρες.Αθλητισμό κάνουν.Ρίψεις.Μπορει να ετοιμάζονται για την Ολυμπιάδα.Θέλω να δω όμως τι θα συμβεί , όταν τη μολότωφ θα την πετάει ο κουστουμάτος και στο άλλο χέρι να κρατάει την τσάντα του laptop.Γιατί ειδικά ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΨΥΧΗ.Αλλά την έχει για την ώρα στον κώλο.Σημείωση:το blog αυτό είναι καθαρά προσωπικό μου.Δεν πουλάω δεν αγοράζω τίποτα.Όποιος θέλει μπαίνει, όποιος θέλει σχολιάζει.Από ότι θυμάμαι δεν διαφημίζομαι μαζικά πουθενά.Κάθε τι που γράφω αφορά τον δικό μου τρόπο σκέψης και έκφρασης και μόνο.Και πάντοτε αναλόγως τη διάθεση που έχω.Αυτό το γράφω γιατί απλά θα ήμουν ο τελευταίος σε αυτήν την πουτάνα την κοινωνία που ζούμε, που θέλω να πείσω κάποιον για αυτά που πιστεύω και αισθάνομαι.Γιατί αυτά που μου έχουν κάνει, απλά δεν γουστάρω να τα κάνω σε κάνενα.
Μου άρεσε και το αναδημοσίευσα από το subiriusnet.blogspot.com